Przekręt w ASO Skody-nowy soft do LPG - dotrysk benzyny!!!
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez IrdeZamieszczone przez cezaryaksumCzy komuś na forum wypaliło gniazda zaworowe lub miał uszkodzoną głowice w BSE?
Komentarz
-
-
nobody, Wtryski wymieniają jak masz nie równą pracę na biegu jałowy i do tego błąd wypadania zapłonów ( stwierdzają po podpięciu do VAS-a ) , a na benzynie jest wszystko OK i wypadania zapłonów nie ma . Przynajmniej u mnie tak było i sami się zaoferowali z wymiana .Padł jeden wtryskiwacz i wytrzymał 20 tys , reszta była OK , wymienili wszystkie .
Komentarz
-
-
Panowie.
To jest tak prosty silnik a instalacje LPG są w tej chwili tak dopracowane że to musi działać dobrze i bezproblemowo!
Pieprzcie tą dziwną gwarancję i poprawcie te instalacje w niezależnych serwisach. Chce Wam się pierdzielić z głombami robiącymi z Was idiotów dla paru groszy? Po co? Nie lepiej cieszyć się nowym samochodem i przypominać sobie o instalacji LPG tylko podczas tankowania?
Serio, nie rozumiem Was.
[ Dodano: Pią 24 Maj, 13 10:20 ]
Zamieszczone przez nobodyZamieszczone przez IrdeZamieszczone przez cezaryaksumCzy komuś na forum wypaliło gniazda zaworowe lub miał uszkodzoną głowice w BSE?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dudek_tPanowie.
To jest tak prosty silnik a instalacje LPG są w tej chwili tak dopracowane że to musi działać dobrze i bezproblemowo!
Pieprzcie tą dziwną gwarancję i poprawcie te instalacje w niezależnych serwisach. Chce Wam się pierdzielić z głombami robiącymi z Was idiotów dla paru groszy? Po co? Nie lepiej cieszyć się nowym samochodem i przypominać sobie o instalacji LPG tylko podczas tankowania?
Serio, nie rozumiem Was.
Ale taka już nasza polska mentalność i wiara w "gwarancje" :lol: !!!!!
Zamieszczone przez nobodyOstatnio sporo jeżdzę na LPG i już dwa razy z rzędu silnik mi zgasł krótko po przełączeniu na gaz i na wolnych obrotach (czekam na otwarcie bramy)
Najczęściej objawem padania wtrysków LPG jest pojawienie sie błędu - wypadanie zapłonów.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dudek_tPanowie.
To jest tak prosty silnik a instalacje LPG są w tej chwili tak dopracowane że to musi działać dobrze i bezproblemowo!
Pieprzcie tą dziwną gwarancję i poprawcie te instalacje w niezależnych serwisach. Chce Wam się pierdzielić z głombami robiącymi z Was idiotów dla paru groszy? Po co? Nie lepiej cieszyć się nowym samochodem i przypominać sobie o instalacji LPG tylko podczas tankowania?
Serio, nie rozumiem Was.
Z głąbami trzeba walczyć , a nie odpuszczać im :twisted:
Aso lubię, nawet bardzo... omijać szerokim łukiem :lol:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez yunior81Typowy objaw za niskiego ciśnienia na listwie.
Najczęściej objawem padania wtrysków LPG jest pojawienie sie błędu - wypadanie zapłonów.
Komentarz
-
-
dekle w tym LR i ASO. To można do sądu podać. To tak jak kiedyś VW w jednostkach 1.4 tsi 160 koni (kompresor plus turbo) na przeglądach (akcji serwisowej) zmiejszał moc silnika w sofcie, żeby nie pękała głowica czy coś w ten deseń, bo była wadliwa fabrycznie w tym silniku. Wkłądają instalki wadliwe i niedostosowane, powinni zrobić wymianę wtrysków na mocniejsze, a nie z ludzi idiotów robić. Nie dajcie się :wink:
p.s. innym przykładem jest akcja na piezowtryski w 2.0 tdi pd 170 ps, gdzie długoooo skoda nie chciała zrobić akcji serwisowej na to, aż się przemogła
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ramzes306tu chodzi tylko i wyłącznie o wydłużenie żywotności silnika. jak kupuje sie auto z lpg to liczymy na oszczędności wiec nie jeździ sie po 160 km/h codziennie. jeździsz do 120 km/h jest oszczędnie (moje auto spala przy takiej jeździe 8 - 8,5 litra LPG - na zmienionej mapie)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ramzes306jak kupuje sie auto z lpg to liczymy na oszczędności wiec nie jeździ sie po 160 km/h codziennie. jeździsz do 120 km/h jest oszczędnieSkoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG
Komentarz
-
-
ale do 120 jeszcze bardziej oszczedzasz.
btw.
a ja kolejnym nabywcom pragne zwrócic uwage na 1.6 ale TDI. silnik naprawde zaskoczyl mnie nieskim spalaniem po miescie (w granicach 6L) z kolei jezli wyjedzie sie za miasto od razu spada do okolo 5/100
przy jezdzie autostradowej to okolice 5,6-6,2
problemow z dpf po 40tys nie mam zadnych
po czipie pali podobnie a fruwa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez xtremesystemsale do 120 jeszcze bardziej oszczedzasz
Jak dla mnie, to w przypadku auta z instalacją gazową, praca na benzynie jest możliwa w takich przypadkach:
- zimny silnik, temp. płynu nie osiągnęła progu przełączenia,
- brak gazu,
- sytuacja awaryjna,
- ręczne przełączenie / wyłączenie instalacji przez użytkownika.
To, co teraz odwala SAP i LR to jakaś kpina z ludzi. Dobrze, że nie mam instalki od nichSkoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Andrzej.PNo, a ~90 to jeszcze więcej
Zamieszczone przez Andrzej.PJak dla mnie, to w przypadku auta z instalacją gazową, praca na benzynie jest możliwa w takich przypadkach:
- zimny silnik, temp. płynu nie osiągnęła progu przełączenia,
- brak gazu,
- sytuacja awaryjna,
- ręczne przełączenie / wyłączenie instalacji przez użytkownika.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Andrzej.PZamieszczone przez xtremesystemsale do 120 jeszcze bardziej oszczedzasz
Jak dla mnie, to w przypadku auta z instalacją gazową, praca na benzynie jest możliwa w takich przypadkach:
- zimny silnik, temp. płynu nie osiągnęła progu przełączenia,
- brak gazu,
- sytuacja awaryjna,
- ręczne przełączenie / wyłączenie instalacji przez użytkownika.
To, co teraz odwala SAP i LR to jakaś kpina z ludzi. Dobrze, że nie mam instalki od nichPozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
Komentarz